Subject: FW: Correction re: EU-CEG submissions number 00002-22-00343 and 00002-22-346 for Estonian market
From: Martin Järve | TRINITI <[email-masked]>
To: "TA tpd" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 13:45:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti kemikaaliohutuse osakond

Kirjutan kliendi British American Tobacco nimel ja palvel seoses
Terviseameti kemikaaliohutuse osakonna allolevate teavitustega
(26.03.2024), mis puudutavad toodete teavitusi nr 00002-18-01201,
00002-19-00690, 00002-22-00343 ja 00002-22-346. Teavituste kohaselt
sisaldavad tooted keelatud komponente ning need on EU-CEG süsteemis
märgitud mitteaktiivseteks.

Palume Teilt võimalusel allolevate teavituste kohta üksikasjalikumat
teavet, mh et mis põhjusel on tooted märgitud mitteaktiivseks ja milliseid
keelatud komponente Teie hinnangul kõnealused tooted sisaldavad. Oleme
valmis soovi korral ka kas füüsiliselt või videosilla vahendusel kohtuma,
et allolevaid teavitusi ja nende aluseks olevaid asjaolusid arutada.

Lugupidamisega

Martin Järve
Vandeadvokaat

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T: 6 850 950 | M: 5334 0649

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: TA tpd <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 26, 2024 2:54 PM
To: ingredients_reporting_EU <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Correction re: EU-CEG submissions number 00002-22-00343 and
00002-22-346 for Estonian market

* This is an EXTERNAL email * originated from outside BAT. Do not click
links or open attachments unless you recognize the sender and know the
content is safe.

Dear Sir/ Madam,

Also submissions number 00002-18-01201 and 00002-19-00690 represent
products with prohibited ingredients.

Those have also been marked inactive in EU-CEG.

Regards

Chemical Safety Department

Republic of Estonia Health Board

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

From: TA tpd
Sent: 26 March 2024 12:34
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: EU-CEG submissions number 00002-22-00343 and 00002-22-346 for
Estonian market

Dear Sir/ Madam,

This is to inform you that submissions number 00002-22-00343 and
00002-22-346 have been marked inactive in the system.

The products contain substances that are prohibited in accordance with §
8(4) of The Tobacco Act.
(https://www.riigiteataja.ee/en/eli/503052023002/consolide)

Best regards

Chemical Safety Department

Republic of Estonia Health Board

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

__________________________________________________________________________
____
Confidentiality Notice: The information in this document and attachments
is confidential and
may also be legally privileged. It is intended only for the use of the
named recipient. Internet
communications are not secure and therefore British American Tobacco does
not accept legal
responsibility for the contents of this message. If you are not the
intended recipient, please
notify us immediately and then delete this document. Do not disclose the
contents of this
document to any other person, nor take any copies. Violation of this
notice may be unlawful.